Sunnuntai-iltana alkoi nälkä vaivata iltasella ja piti tehdä jotain pientä ja kevyttä jääkaapin antimista ja siitähän syntyi kana-salaatti. Pitkään olen haaveillut Askosta ostamiini patonkivateihin tehdystä salaatista ja viimeinkin päätin toteuttaa sen. Yritin pitkään miettiä, että mitä minä keksisin servetille ja lopuksi kun hoksasin pyöräyttää sen viinilasin jalan ympärille, päästin sellaisia epämääräisiä hihityksiä. Mieheni katseli kummissaan toimintaa, toisella tietysti nälkä ja emäntä alkaa siinä vaiheessa kikkailemaan servettien kanssa... ja sitten vielä kuvaa sen, oma aikansa meni vielä siihen. Mutta kyllähän tuo ihan syötävää oli.. aina voisi olla parempaa, kun minä teen, mutta nälkä lähti ja kaikki ovat vielä hengissä ja hyvissä voimissa, ei ruokamyrkytys oireita vielä kenelläkään..

Nyt vain vähän harmittaa, etten ostanut töistä nuita kaitaliinoja limen värisenä... olisi sopinut todella hyvin kattaukseen... No, huomennahan sitä taas töihin mennään, pitää katsoa olisiko vielä niitä jäljellä...

Last sunday the hunger suprised our family at the night time and we had to make something quick and light from the fruits of out fridge, the result was chicken salad. Long time I have dreamed making a salad in to the baquette plate and finally I desided to make it true. Long time I thinked what could I do with napkins and then it came to me: I just wrap it around the wine glass' leg. When it hit me, I had to giggle a little and my husband looked little bit confused. He was hungry and the lady just played with napkins.. and thats not all.. then she took out the camera.. and that was a different scenario... Put after awhile we finally get to the point of eating salad and I have to say it was... OK. Hey, it was made by me, good that everyone is OK and no food poisoning!

Just shame that I didn't listen myself when I bought those table clothes... I had also limegreen table clothes with me one point but I desided to forgot them.. Now that would have looked great with this table setting! Well, Im going to work again tomorrow, so I can grab few if we still have them..

Oikein herkullista päivän jatkoa kaikille lukijoille! / Have a great day !

- Jaana